lördag 14 mars 2015

STICKER
***********
Jag är nöjd med att jag hitta en sån bra text till min bil ''THE THIRD EYE''.
The third eye betyder det tredje ögat på svenska och att det är onaturligt för människor har ett öga i panna. Det jag försöker säga är att the third eye betyda jävulen och alla som gör dåliga saker tex att spreja sin tag på en vägg och det som är mot lagen hamnar i hällvettet. Och dom som gör dåliga saker är anarkister man känner igen anarkister märket med en cirkel runt ett A ungefär så här (A). Anarkister brukar ju spreja (A) på väggar för att det är enkelt och det är lättast att synas plus för att visa att dom inte bryr sig att dom kan få böter för att spreja på en annans ägor. För att avsluta den här krångliga beskrivningen så säger jag bara 
''The Devil do not follow any rules he is an anarkist''
 och jävulens märke är ju en trekan med ett öga. som min sticker jag har gjort.

Jag kunde väll inte ha gjort något annat annorlunda. Eller så klart jag kan ändra några detaljer men jag ser inte något som borde ändras just nu.


Jag försökte göra i liknande stil som den här konstnären gjorde. Skillnaden från den här och min är att jag har en text med på bilden. Jag valde att ha text på min sticker för man skulle stanna up och läsa vad som står. Och när dom läser ''the third eye'' vill jag att dom ska fundera över vad det betyder egentligen. Tex menar han att det allt finns ett öga som har koll på dig vart du än är och vad du än gör det vill säga en kamera på stan eller någon som ser vad du är inne på för sidor på internet eller vad för tankar man kan få. Men en till skillnad är att jag inte har ett djur med som den här har. Likheten är väll att båda vi använder samma stil med svart och vit bakgrund.   
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar