torsdag 19 februari 2015

Musik video

Musik video

Jag tyckte att allt förberedande med story borad, synopsis och Inspelnings schemat funkade väldigt bra.  från början tänkte jag det här är ju bara extra arbete men det blev enklare och inte så mycket strul. Man tog en sak i taget steg för steg så gick det bra och blev färdigt snabbt.

I filmningen så kom jag med idéer om vilka vinklar man kan filma ifrån. Kamera man nr.2 kan man säga. 

inte precis som jag hade föreställt mig tyvärr men det gick bra. Jag hade gjort lite annorlunda men jag blev utröstad av dom andra i gruppen men fet får man leva med. ja skulle kunnat ha gjort bättre om jag fick göra som jag själv ville. Jag jobbar bra ensam men man kan inte jobba ensam hela sitt liv allt handlar om teamwork. 

Det svåra var väll att komma på alla idéer. den lätta biten var att filma allt när man visste vad man ville ha.     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar